Hej, jeg er Oliva

Her er hvorfor du laver det du laver

Skab samhørighed med din ideelle kunde, og del kort din egen historie om, hvorfor du laver det du laver + tilføj noget empati uden at tale for meget om dig selv, men mere din forståelse for din ideelle kundes udfordringer. 

Lad os nu inkludere en lille baggrundshistorie, eller hvornår og hvorfor du startede din egen rejse

Her er den perfekte mulighed for at komme ind på flere detaljer, mens du stadig gør det relevant for, hvordan du nu har værktøjerne og færdighederne til at hjælpe din ideelle kunde.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Fortæl os nogle sjove fakta om dig!

Her er en rigtig sjov fakta om mig, som du måske kan relatere til.

Her er en rigtig sjov fakta om mig, som du måske kan relatere til.

Her er en rigtig sjov fakta om mig, som du måske kan relatere til.

Dragende overskift på din Freebie

Her skriver du de ekstra detaljer omkring, hvad din Freebie kan lære/gøre for din ideelle målgruppe.

Du kan enten inkludere sign-up formularen her, så de kan tilmelde sig med det samme, eller du kan få dem til at klikke på denne knap for at komme til din tilmeldingsside.

Lad os derefter vise, hvor nemt det er at få din hjælp.

1. Første trin

Tal om, hvor nemt dette trin er, og hvordan det vil gavne dem, når de tager det første skridt.

2. Andet trin

Tal om, hvor hvad der sker efter trin 1, og hvor meget de vil få ud af din hjælp, når de først har taget skridtet

3. Tredje trin

Forklar hvad der sker efter trin 1 og 2 er taget, og hvor nemt der er at komme i gang med X udfordring med din hjælp.

Søde ord fra en glad kunde

Her skal du placere meget korte testimonials, der taler ind i de udfordringer din potentielle kunde har og hvordan deres liv/hverdag ser ud efter de har fået din hjælp , du behøver ikke 15 afsnit".
Kundens navn
Beskæftigelse/alder