Lad os fremhæve din kundes
største udfordring
Tal om det problem, de står over for, og hvordan det problem får dem til at føle!
Lyder noget af dette bekendt?
- Tal om et af de smertepunkter, din målgruppe kæmper med
- Tal om et af de smertepunkter, din målgruppe kæmper med
- Tal om et af de smertepunkter, din målgruppe kæmper med
- Tal om et af de smertepunkter, din målgruppe kæmper med
- Tal om et af de smertepunkter, din målgruppe kæmper med
- Tal om et af de smertepunkter, din målgruppe kæmper med
Hej, jeg er Olivia!
Her er hvorfor du laver det du laver
Skab samhørighed med din ideelle kunde, og del kort din egen historie om, hvorfor du laver det du laver + tilføj noget empati uden at tale for meget om dig selv, men mere din forståelse for din ideelle kundes udfordringer.
Service/Ydelse et
Tal om denne service/ydelse og hvordan det kan få din ideelle kunde til det ønskede resultat.
Knappen nedenfor kan også føre over til en detaljeret salgsside, hvis du har brug for at tilføje meget information om denne service/ydelse.
Service/Ydelse to
Tal om denne service/ydelse og hvordan det kan få din ideelle kunde til det ønskede resultat.
Knappen nedenfor kan også føre over til en detaljeret salgsside, hvis du har brug for at tilføje meget information om denne service/ydelse.
Service/Ydelse et
Tal om denne service/ydelse og hvordan det kan få din ideelle kunde til det ønskede resultat.
Knappen nedenfor kan også føre over til en detaljeret salgsside, hvis du har brug for at tilføje meget information om denne service/ydelse.
Lad os derefter vise, hvor nemt det er at få din hjælp.
1. Første trin
Tal om, hvor nemt dette trin er, og hvordan det vil gavne dem, når de tager det første skridt.
2. Andet trin
Tal om, hvor hvad der sker efter trin 1, og hvor meget de vil få ud af din hjælp, når de først har taget skridtet
3. Tredje trin
Forklar hvad der sker efter trin 1 og 2 er taget, og hvor nemt der er at komme i gang med X udfordring med din hjælp.
Søde ord fra en glad kunde
Dragende overskift på din Freebie
Her skriver du de ekstra detaljer omkring, hvad din Freebie kan lære/gøre for din ideelle målgruppe.
Du kan enten inkludere sign-up formularen her, så de kan tilmelde sig med det samme, eller du kan få dem til at klikke på denne knap for at komme til din tilmeldingsside.